HUNGARIKUM

2015.02.08. 10:52

Betyáros hideg volt a Mangalica Fesztiválon, hiába volt pufidzseki, bundakesztyű, hülyegyereksapka, vacogtam olyan hamar, hogy magam sem hittem volna!

Ez a kellemetlen mínuszáradat igen hamar elveim teljes feladására késztetett, így odasündörögtem egy forralt bor ígérő bodegához, azzal gondolván melegíteni átfagyott testemet-lelkemet.

Elpihegtem, mire vágyom, majd olyat láttam, hogy a szemem majd kiesett!

A pultban a néne - mert máshogy nem igazán tudnám kevésbé sértően megnevezni - térült, fordult, azonnal intézkedett.

Rémült tekintetemet látván, midőn megemelte a 2 literes, benzinkúton kapható műanyag kannát, amiből töltötte azt a bizarr színű izét, megkérdezte, mi a baj?

Én visszakérdeztem, hogy miből készíti a forralt bort és hogy abból a műanyag baszkurából vajon azt gondolta-é kitölteni?

Azt mondta, nyugodjak meg, jó kis kékfrankos az, nem tudja a pince nevét (miért, van???), de higgyem el, ért hozzá, elvégzett egy ilyen szolárium.. izépicsábamá', szomelé tanfolyamot..

Hát, wazz.. most már teljesen nyugodt vagyok!

Éljenek az OKJ-s szomelék!

 

:D

 

Borissza Clarissa

 

termidor_dulce_blanco_590.png

A bejegyzés trackback címe:

https://bortabor.blog.hu/api/trackback/id/tr307151385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása